BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 30, 2011

saya ~S A Y A N G~ famiLY saya...

assalamualaikum.....
entri kali ney aku nk cita abOut my family...nak bagi kOrang knai ngan my family....heeeee~ :)
family aku ney da 11 Owg adik beradik tapi 17thn yg lalu abg aku yg 6ber 3 dah dijemput ALLAH utk kembali kerahmatulallah....al-fatihah~
jadi skrg kami hny da 10 Owg adik beradik....dlm 10 Owg adik beradik ney aku ank yang ke-9....
aku da 6 Owg kakak, 2 Owg abg n sOwg adik pOmpuan yg agak cOmey cam aku....kihkihkihkihkih...:)
kakak aku yg sulung da 3 Owg ank....6ber 2 da 3 Owg ank...abg da 2 Owg ank...kakak yg 6ber 4 da 3 Owg ank dan kakak yg 6ber 5 da sOwg ank...kakak yg 6ber 6 & 7 lOm kawin g...sma gak ngan abg 6ber 8 & aku & adik aku lOm kawin g.....:)
kakak aku yg sulung kerja sbg guru tadika...kakak 6ber 2 kerja sbg OperatOr kilang...abg kerja sbg tecnisiOn kilang...kakak 6ber 4 & 5 fully hOusewife....kakak 6ber 6 kerja sbg guru bahasa melayu + sejarah...kakak 6ber 7 kerja sbg guru matematik...abg yg 6ber 8 kerja sbg pemain bOla + prOmoter...aku????aku lak msih study kat giat mara bagan cOs graphic design & advertising...adik aku lak still study lam fOrm 5 kat SMK MERGONG,alOq staQ,Kedah...

*ney aku da tnjuk gmbQ my big family.....:)



~ keluarga Sakinah ~ 

:: KeluargaKU KekuatanKU ::

*LuRVe MY BiG FaMiLY DaMN MucH*

--<@ I LOVE U MOM, DAD & ALL MY SIBLING @>--

0 comments: