BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 13, 2011

~akhirnya....aku berjaya jua!!!!yesssss3.....

alhamdulillah....syukur pada allah....task 1 aku dah siap.....hepi sgt3....rasa ringan jaa pala Otak aku....hahahahahaha....sOrk kna presentatiOn lak....hmmmm....



ney aku edit kat publisher...


egt snang ka nak wat beluncas ney jadi karaktOr kartOon????ssh taw ak???nak kna research lagi....draw lagi...(ney aku paling lemah) pas2 kna pastikan beluncas ney da sume elemen dalam grafik....2 yang susah....
nak tgk prOf caterpillar hasil dari team wOrk aku????nak tgk jOm fOllOw....ngeh3~


ney kepala dye...(kepala ney aku yang lukis sbb 2 cute!!)hahahaha


ney buku kOnOn3 prOf caterpillar ney selalu baca...hahahahaha
draw by: aiman (my team wOrk yang gila3!!)


ney ekOq dye...


ney badan....anggOta badan prOf caterpillar ney dlukis Oleh: ridzuan (my leader team wOrk) dye sgt3 bertanggungjawab dalam kerja yang dye buat....best sgt3 dapat 1 team wOrk ngan dye...hepi jew....


ney rupa keseluruhan prOf caterpillar!!!!cantik x????puji aaar ckit...hehehehehe..pnat kOt dOk wat menatang  ney...hahahahahaha.....


dOlu3 aku xsuka wat kje by team wOrk...bab aku selalu dapat team wOrk yang xbtanggungjawab lam tugasan yang dberi...kali ney wlupOwn aku dapat team 2 Owg laki n aku sOwg ja pOmpuan aku rasa best sgt3...sbb dyeOwg ney btanggungjawab lam tugasan yang dberi...TQVM tOo AIMAN & RIDZUAN yg sma3 melakukan tugasan ney dgn jayanya...wlupOwn lukisan kt xsecantik n xsehebat lukisan dari grOup lain tapi kt still dapat lukis beluncas ney jadi satu karaktOr kartOon yang cOmey!!!BELUNCAS MMG TERBAIKKK LAA!!!





0 comments: