BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 7, 2011

balik umah...Ooo...Ooo..balik umah...alOQ staQ tguuu i`m cOming!!!

makkkk ayahhhh!!!!!kakak rinduuuu sgt3 kat makkk ngan ayahhhh......huhuhuhuhu...tetiba rasa sayu....sedih....hiba....bila tegtkn mak n ayah kat umah alOQ staQ....dah lama aku xblk jmp depa....huhuhuhu... tapi tiba3 aku rasa hepi sgt3 bila cikgu zura gtaw yang cuti rya cina selama 4 aQie tmsOk sab2 n ahad yg semmg dah cti...kihkihkihkih....yesss3!!!!!balik umah....Oooo...Ooo...balik umah.... (nyanyi ekt rentak lagu balik kampung Oleh arwah sudirman)....hahahaahaha...setibanyaa aQie yg dtguuuu3....3-02-11 kOi 1.00 tghaQie aku btOlak blk ke alOQ staQ...tanah tumpahnyaa darahku ketika dilahirkan....Oooohhh....aku smpai kat umah kira3 kOi 4 ptg...huh!! letih kOt...tpi xkesah akhirnyaa aku dpt tgk muka mak ayh yg dh lma aku xtgk....huhuhuhu..:((

part bestt dinner d GHANI BIHUN SUP WIF LOVELY FAMILY....yeaahh!!!besssh3.....mlm 2 bestt sgt3 kami kuaQ g mkn mlm kat ghani kedai mkn yg dkat umah aku....hmmm bestt sgt3 mlm 2....meriah!!!
~ya allah kau bahagiaknlah keluargaku...kau eratkan hubungan kami adik beradik...limpahkan kami dgn rasa kasih sayang...sesungguhnya aku teramat menyayangi keluargaku n kedua ibu n bapaku~ amiiin!!! :)

0 comments: