BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 7, 2011

UiTM seberang prai, PeNaNg

huhuhuhuhuhu....dah lama aku xupdate blOg aku ney...hmmmm rindu lOrh sama kamOo my blOg tcinta....hikhikhikhik...(wat trOk bley) hahahahahahaha....Ok3 dah3.....dsebabkan aku dah lama xupdate blOg ney dsebabkan xcdent3 tentu....maka dgn ney aku pOwn da byk bnda nk sharing ngan ampa sume....


25-01-2011
Seminar & Pameran KomOditi Pulau Pinang Tahun 2011~


haaa hairan????pelik????blur????xpa meh aku nk cite...hmmm al-kisah...taib....al-kisah maka tersebutlah kisah.....sudah3 jgn merapu....hehehehehehe...Ok3 aku serius aku cte kOrang bca taw....pda tggal yg tertera d`atas aku bsma 9 member aku g UiTM utk seminar & pameran kOmoditi malaysia...
aku n the geng dOk UiTM ney start kOi 2-5.30 ptg....best gak laa....nak djadikan cte time nk p UiTM ney aku ngan member aku (tiQah) xtaw jln g UiTM....sO kmi tpksa kOnvOi bsma dak3 laki class aku....aQie 2 ckgu zura bg izin kami kuaq rehat awai...sO aku pOwn plan g mkn umah tiQah...dak3 laki lak kta nk lepak Subaidah ja...tp bla aku dah smpai umah tiQah dah kenyang melantak...member aku akmal cOl kta "weii depa sume da umah aku...satg ampa p sendiri" (Oooh tidak!!!) aku pa g mula laaa gelabah cicak....aku pOwn plan ngan tiQah utk g umah c akmal ney....hmm dah smpai umah mamat ney..kami smyg zhOr kat umah dye...pas smyg kami trOs kOnvOi g UiTM...dah smpai UiTM ckgu gtaw da seminar ttg kOmoditi....ala yg pertanian pnyee 2 la....dsbbkn aku xmnat aku xlyn sgt seminar 2...aku wat pala aku sndri...cOcok handfree msOk lam nset aku then sumbat kat telinga....aku lentOk ja dOk lyn lagu...kahkahakahakah....

~ T A M A T~
                                          

0 comments: