BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 10, 2011

macam-macam berlaku dalam masa 9 jam d GIAT MARA BAGAN~

assalamualaikum kwn3.......hmm aku bru ja blk dri classs ney...then trOih buka FB n blOg aku ney....hehehehehehe....rinduuu bangat~ (gegessss tahap dewa!!!) kahkahkahkahkah~

Ok! nk taw npe aku bOh title utk entri aku kali ney cm 2???ney aku nk cite sai sharian aku d giat mara bagan aqie ney....hmmmm....cte dye mula cm ney......hmmmmm....hmmmm....hmmmm....bpe byk hmmmm da????kihkihkihkih~ Ok3! aku serius....aku cte k! cte dye cm ney.....pgi tdi tiba3 pengerusi badan perwakilan pelatih (BPP) diberi list nama pelatih dari cikgu then disuruh supaya memanggil nama dalam list 2 mngikut urutan nama supaya mengambil baris @ cOnduct perbarisan pg kami aqie ney.....nama tersebut adalah " AYU SOFIA ABDULLAH"!!!!!! terkejut berOok budak ney dgQ nama dye kna amik baris utk perbarisan pg ney....dye pnya malu nk amik baris smpai dye ley wat keras shingga kami sume kena denda berdiri kat c2 slagi dye xamik baris...huh!!! panas tOii aku!pujuk pnya pujuk akhirnya member3 aku decide utk tOlak budak ney kat depan then dye pOwn tpksa akur....pas abis baris dye trOih blk umah sewa...dye xnek classs!adussss mmg gler budak ney....siOot tOii!!!
hmmm pas2 lak kami da meeting kat class F&D utk aktiviti kOkurikulum kami yg nk g men bOwling pda 25 aqie bln ney....dah abis meeting aku pOwn msOk laa class aku iaitu GDA!
msOk3 jaa tgk sekeliling class da brubah.....cantik!!!susun atur yg kemas!!mmg bestt laa.....cm 1 ja xbestt adalah aku dpisahkn dari grOup aku yg "gila3"!!!xsuke3!!!aku kna dok 1 grOup ngan naufal n syidi...huh!!depa ney kn nk sembg ngan aku sma...sembg depa ja...meluat!! :(
dlm kOi 4 kami da test 9 utk mOdul 1-keselamatan.....sOklan ssh gler...tp xda laa ssh sgt....baca bku ley jwb laa...cma 1 ja tnda tny adalah sOklan 6ber 5!!!!!cOnfuse gler sOklan 2....hmmm arap3 aku jwb 2 tOii laa...aminn....

0 comments: