BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 21, 2011

Mulakan Hidup Baru :)




assalamualaikum wbt...
segala pujian2 hanya untukMU ya allah...
syukur kepadaMu kerana masih memberi aku ruang untuk bernafas n beribadah kepadaMU..

aku dah buat keputusan untuk berubah luar n dalam...insyallah..
aku taw selama ney aku dah banyak wat salah n silap ngan sume Owg..sO nOw masa utk aku berubah..
sampai bila nak jadi cam ney..setiap Owg mesti berubah..samada baik Or buruk terpulang pada diri sendiri..


aku akan berusaha sebaik mungkin utk mendekati allah...sumpah aku cakap aku cemburu tgk muslimah yg bertaQwa pada n sgt3 mencintai allah..betapa bahagianya depa mendapat cinta ilahi..tapi aku??apa yang aku dapat??walaupOwn aku ada segalanya namun jika aku xmendapat cinta ilahi n redha dari allah hidup aku xberkat..

hidup kita hanya sementara..sO berubah lah sebelum terlambat..:)



sentiasalah upgrade iman sebelum terlambat..



dakwah itu satu tuntutan...



pilih syurga Or neraka...



indahnya cinta ilahi...



maut pasti menjemputmu...



belajar dari kesilapan...

0 comments: