BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 21, 2011

SegalaNya Dah Berakhir Di Giat Mara~

assalamualaikum wbt....
alhamdulillah ALLAH masih bg peluang kat aku untuk terus merasai nikmat-NYA di dunia ini..syukran ya allah...
setelah sekian lama menyepi..hari ini aku kembali untuk mengemas semula blOg kesayanganku ney..hurmm rindu gler rasa nk berblOg..huhuhuhuhu...
aku dah abis belajaQ sO skrg sume kenangan pahit manis aku kat giat mara bagan akan aku egt smpai bila2..
kepada sahabat2 seperjuanganku..aku sentiasa mendOakan kejayaan kalian dunia n akhirat...aku harap ukhwah yg terbina biarlah berpanjangan biar pOwn ditelan dek zaman..insyallah..




kenangan ampa sume sentiasa di ingatan..best memOry in my life..thank yOu 4 being my friend..





terima kasih sebab memberi tempat untuk aku belajar walaupOwn ngan banyak dugaan..:)

0 comments: